Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lomakina L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Hordiienko N. M. 
Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions [Електронний ресурс] / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_9
Розглянуто актуальну проблему, з якою регулярно стикаються вчителі англійської мови під час викладання у так званих змішаних або неоднорідних групах. Запропоновано аналіз основних стратегій викладання студентам неоднорідних груп в технічних вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на важливості згаданої проблеми, а також ймовірних причинах її поширеності. Беручи до уваги недостатній розвиток системних методів і підходів до навчання англійської мови у неоднорідних групах, дане наукове дослідження зосереджене на опрацюванні всіх видів можливих рішень проблеми, пов'язаної з необхідністю викладати англійську мову подібним групам. Зроблено спробу дослідити стратегії та методи, які можуть бути успішно застосовані у процесі викладання англійської мови в змішаних групах. Досліджено роль такого методу як "peer tutoring" як один з допустимих розв'язань проблеми. Підкреслено надзвичайно важливе значення докладанню зусиль задля створення сприятливої дружньої атмосфери в класах змішаних здібностей. Підкреслено необхідність розробки завдань різних рівнів складності, що представляють своєрідний виклик для просунутих студентів і не демотивують слабких студентів. Розглянуто психологічні проблеми студентів, що виникають у процесі вивчення іноземної мови в групах різного рівня, зокрема, у процесі вдосконалення навичок спілкування. Робота є великою підмогою для всіх вчителів іноземної мови, зацікавлених в ефективній реалізації сучасних методів і підходів, які можуть позитивно вплинути на навчальний процес у неоднорідних групах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.312 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Lomakina L. V. 
Stimulation of students' interest to learn foreign languages in technical universities [Електронний ресурс] / L. V. Lomakina, N. M. Hordiienko // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_5_20
Розглянуто останні досягнення у галузі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови. Проведено аналіз основних підходів провідних вітчизняних і зарубіжних вчених щодо реалізації компетентнісного підходу в системі професійно-технічної освіти у технічних вузах. Визначено критерії сформованості професійної компетенції студентів, сукупність організаційно-педагогічних умов і правильно підібраного змісту навчально-методичного матеріалу, методика його застосування, засоби і методи підвищення ефективності процесу формування професійної компетенції студентів технічних вузів. Розглянуто проблему формування мотивів навчальної діяльності студентів з урахуванням специфіки вивчення іноземної мови в технічному вузі. Запропоновані нові наукові підходи, що забезпечують результативність мовної професійної підготовки майбутніх фахівців. Вказано шляхи ефективного стимулювання інтересу студентів технічних вузів до вивчення іноземної мови, як засобу формування їх професійної компетенції. У ході дослідження встановлено, що в парадигмі особистісно орієнтованої розвиваючої мовної освіти змінюються роль і функції викладача, його професійні якості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.073 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Lomakina L. V. 
Foreign language training in special conditions [Електронний ресурс] / L. V. Lomakina // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 46(1). - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2020_46(1)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Lomakina L. 
Students’ independent study as a component in the professional training of future specialists [Електронний ресурс] / L. Lomakina // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_194_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.29 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Lomakina L. 
Training of professionals for professional foreign language communication [Електронний ресурс] / L. Lomakina // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 203. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_203_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 719.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Lomakina L. 
ICT application in modern foreign language training of future engineers [Електронний ресурс] / L. Lomakina, O. Hural, N. Dychka // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 206-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 675.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського